جدیدترین خبرها از کولاک علی اصحابی...

وبلاگ پردیس وردپرس

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

جدیدترین خبرها از کولاک علی اصحابی...


{ موزیک ویدئو . پخش تیزر تصویری در سریال قلب یخی و ... }


«کولاک» نام آلبوم جدید «علی اصحابی» می‌باشد که اواخر مهر ماه از طریق شرکت پخش الوند و به تهیه کنندگی محمد و مجتبی حاتم‌پور (آوای فروَهر) به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

این آلبوم پر هزینه دارای ۱۰ قطعه است که تنظیم‌های آن را «کوشان حداد»، «عابد بسطامی»، «بابک مافی»، «امیر حیدری» و «فرهاد جوادی» بر عهده داشتند و اشعار این آلبوم را «علی اصحابی»، «هادی اصحابی»، «عبدالجبار کاکائی»، «یاحا کاشانی»، «روح الله احمدی»، «اشکان راد» و «الناز پورترابی» سروده‌اند و آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم رو خود «علی اصحابی» انجام داده.

این آلبوم دارای یک تیزر تصویری و یک موزیک ویدئو می‌باشد که کارگردانی هر ۲ ویدئو به عهدهٔ «سالار پیزری» بوده است. تیزر تصویری این آلبوم در روزهای آینده از طریق شبکه خانگی و در سریال «قلب یخی» به نمایش در خواهد آمد و پس از آن از بر روی همین وبسایت جهت دانلود قرار خواهد گرفت، موزیک ویدئو بعدی مراحل تولید خودش را پشت سر می‌گذارد و برای اولین بار در کنسرتی که «علی اصحابی» یک ماه پس از انتشار آلبوم خود در برج میلاد برگزار خواهد کرد به نمایش در خواهد آمد و پس از آن از طریق شبکه خانگی و اینترنت قابل دسترس خواهد بود.

قطعه «ایران» هم که چندی پیش با استقبال بسیار خوبی همراه بود یکی از قطعات این آلبوم هست و اینبار با تنظیمی جدید و فضائی بسیار متفاوت.

و در آخر «علی اصحابی» به هواداران خودش می‌گوید:

بنام دوست، با تمام احساس «کولاک» را به شما هواداران همیشه صبور و بهترینم تقدیم می‌کنم.
ارادتمند شما، علی اصحابی.



برچسب : جدیدترین خبرها از کولاک علی اصحابی ,علی اصحابی ,کولاک علی اصحابی ,کولاک ,آلبوم جدید علی اصحابی ,علی اصحابی جدید ,مرودشت موزیک ,
محمد صفری جمعه 8 مهر 1390 نظرات () ادامه مطلب

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

آخرين مطالب ارسالي